Federația Română de Arte Marțiale scoate la concurs începând din 21 mai 2024, postul de Secretar I A.

CV-urile (format Euro Pass) pot fi transmise la adresa de e-mail : fram_w@yahoo.com – în atenția Dlui. Petre Bulmagă (Secretar General).

Condiţii specifice pentru ocuparea postului:
– studii: absolvent studii superioare;
– experiență în activitate de secretariat de minim 1 an (în domeniul public sau privat);

– excelentă cunoaștere a limbii române, scris și vorbit;
– cunoastere limba engleză – nivel mediu;
– cunostințe temeinice operare PC: MS Office (Word, Excel, Power Point etc.);-

-abilități de organizare, comunicare, relaționare și pentru lucrul în echipă;

– disponibilitate pentru program de lucru Luni – Vineri 09.00-17.00, în format fizic, de la birou – Bdul. Basarabia 37-39, sector 2, București.

Sarcini serviciu (fișa postului se regăsește în link-ul de aici):

  1. Elaborează prevederile bănești pe capitole de cheltuieli referitoare la activitățile cuprinse în calendarul sportiv, conform metodologiei aprobată de A.N.S. împreună cu reprezentanții departamentele și compartimentul economic;
  2. Organizează desfăşurarea acţiunilor prin comandarea lucrărilor şi prestaţiilor de servicii, împreună cu responsabilul cu achizițiile din cadrul federației;
  3. și a sumelor aprobate în conformitate cu Hotarârea Nr. 1447/2007, privind aprobarea normelor financiare pentru activitatea sportivă, cu completările și modificările ulterioare;
  4. Ţine evidența intrări-ieşiri pentru documentele emise – primite de federaţie (inclusiv corespondenţa federaţiei);
  5. Eliberează legitimațiile sportive, vize și autorizații membrilor afiliați, ține evidența acestora;
  6. Ţine evidenţa tehnic-operativă privind cluburile şi asociaţiile afiliate la FRAM;
  7.  Participă și întocmeşte procesele verbale ale sedințelor de Birou Federal;
  8. Depune la ANS toate documentele legate de activitatea federaţiei, calendarul competiţional, rezultatele obţinute la campionatele naționale şi internaţionale, respectând termenele impuse;
  9. Ţine legătura cu Agenţia Naţională Anti-Doping, cu Centrul Național de Formare și Perfecționare a Antrenorilor, cu Institutul Național de Medicină Sportivă, și întocmește documentele în raport cu cerințele acestora;
  10. Evidențiază și completează împreună cu departamentele din cadrul federației, dosarele pentru participarea la competiții, obținerea de autorizații, omologarea rezultatelor și centralizeză referatele de premiere;
  11.  Pregătește documentele necesare pentru Adunarea Generală FRAM;
  12. Ține legătura cu comisiile și colegiile, privind activitățile desfășurate. Asigură o bună comunicare cu toate departamentele și transmite corect și în timp util informațiile necesare;
  13. Redactează și transmite adeverințele și alte documente asemănătoare;
  14. Rezolvă alte situații din cadrul secretariatului FRAM;
  15. Păstrează confidențialitatea datelor și informațiilor la care are acces.

Alte atribuții:

Atribuții de gestionar:

  • note de intrare recepţie a materialelor şi lucrărilor de natura miloacelor fixe şi a obiectelor de inventar;
  • ţine evidenţa fișelor de magazie a materialelor, obiectelor de inventar şi mijloacelor fixe, împreună cu compartimentul economic;
  • participă la efectuarea inventarierii generale a patrimoniului federației;
  • participă la închiderea exercițiului financiar contabil, la operațiunile de inventariere a patrimoniului, urmărind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii.

Ofertă salarială
– salariul net de 4.000 RON/ lună

Informații despre Federația Română de Arte Marțiale:

  • Website: www.fram.ro
  • Facebook: @FRArtemartiale
  • Instagram & Youtube : @federatiaromanadeartemartiale
  • Telefon: 0739.884.387 / 0722.214.598 – Dl. Petre Bulmagă