Federația Română de Arte Marțiale scoate la concurs începând din 21 mai 2024, postul de Secretar I A.
CV-urile (format Euro Pass) pot fi transmise la adresa de e-mail : fram_w@yahoo.com – în atenția Dlui. Petre Bulmagă (Secretar General).
Condiţii specifice pentru ocuparea postului:
– studii: absolvent studii superioare;
– experiență în activitate de secretariat de minim 1 an (în domeniul public sau privat);
– excelentă cunoaștere a limbii române, scris și vorbit;
– cunoastere limba engleză – nivel mediu;
– cunostințe temeinice operare PC: MS Office (Word, Excel, Power Point etc.);-
-abilități de organizare, comunicare, relaționare și pentru lucrul în echipă;
– disponibilitate pentru program de lucru Luni – Vineri 09.00-17.00, în format fizic, de la birou – Bdul. Basarabia 37-39, sector 2, București.
Sarcini serviciu (fișa postului se regăsește în link-ul de aici):
- Elaborează prevederile bănești pe capitole de cheltuieli referitoare la activitățile cuprinse în calendarul sportiv, conform metodologiei aprobată de A.N.S. împreună cu reprezentanții departamentele și compartimentul economic;
- Organizează desfăşurarea acţiunilor prin comandarea lucrărilor şi prestaţiilor de servicii, împreună cu responsabilul cu achizițiile din cadrul federației;
- și a sumelor aprobate în conformitate cu Hotarârea Nr. 1447/2007, privind aprobarea normelor financiare pentru activitatea sportivă, cu completările și modificările ulterioare;
- Ţine evidența intrări-ieşiri pentru documentele emise – primite de federaţie (inclusiv corespondenţa federaţiei);
- Eliberează legitimațiile sportive, vize și autorizații membrilor afiliați, ține evidența acestora;
- Ţine evidenţa tehnic-operativă privind cluburile şi asociaţiile afiliate la FRAM;
- Participă și întocmeşte procesele verbale ale sedințelor de Birou Federal;
- Depune la ANS toate documentele legate de activitatea federaţiei, calendarul competiţional, rezultatele obţinute la campionatele naționale şi internaţionale, respectând termenele impuse;
- Ţine legătura cu Agenţia Naţională Anti-Doping, cu Centrul Național de Formare și Perfecționare a Antrenorilor, cu Institutul Național de Medicină Sportivă, și întocmește documentele în raport cu cerințele acestora;
- Evidențiază și completează împreună cu departamentele din cadrul federației, dosarele pentru participarea la competiții, obținerea de autorizații, omologarea rezultatelor și centralizeză referatele de premiere;
- Pregătește documentele necesare pentru Adunarea Generală FRAM;
- Ține legătura cu comisiile și colegiile, privind activitățile desfășurate. Asigură o bună comunicare cu toate departamentele și transmite corect și în timp util informațiile necesare;
- Redactează și transmite adeverințele și alte documente asemănătoare;
- Rezolvă alte situații din cadrul secretariatului FRAM;
- Păstrează confidențialitatea datelor și informațiilor la care are acces.
Alte atribuții:
Atribuții de gestionar:
- note de intrare recepţie a materialelor şi lucrărilor de natura miloacelor fixe şi a obiectelor de inventar;
- ţine evidenţa fișelor de magazie a materialelor, obiectelor de inventar şi mijloacelor fixe, împreună cu compartimentul economic;
- participă la efectuarea inventarierii generale a patrimoniului federației;
- participă la închiderea exercițiului financiar contabil, la operațiunile de inventariere a patrimoniului, urmărind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii.
Ofertă salarială
– salariul net de 4.000 RON/ lună
Informații despre Federația Română de Arte Marțiale:
- Website: www.fram.ro
- Facebook: @FRArtemartiale
- Instagram & Youtube : @federatiaromanadeartemartiale
- Telefon: 0739.884.387 / 0722.214.598 – Dl. Petre Bulmagă